آشنایی با مُد

انواع مُد لباس و غیره و ذلک

آشنایی با مُد

انواع مُد لباس و غیره و ذلک

پیش بینی و مدیریت مد

پیش بینی و مدیریت مد

پیش بینی روند مد یک حرفه و تخصص بازاریابی است که بر روند مد آینده تمرکز دارد. و تنها کسانی می توانند در این حرفه موفق باشند که با تجربه و حرفه ای باشند.

پیش بینی کننده مد کسی است که از عوامل استفاده می کند. برای پیش بینی هر چیزی که در دنیای مد اتفاق می افتد، از جمله رنگ ها، پارچه ها، بافت ها، منسوجات، اکسسوری ها، صندل ها و سبک های دیگر.

پیش بینی روند مد بر تمام سطوح صنعت مد تأثیر می گذارد. این شامل بازارهای آگوست کوتور، لباس های آماده و بازارهای انبوه می شود.

آیا پیش بینی کننده روند مد پیش بینی کننده است؟!

فال مد، فالگیر یا فالگیر نیست! آنها از شما عاقلانه برای پیش بینی روند مد آینده استفاده می کنند. آنها سعی می کنند خلق و خو، رفتار و عادات خرید شما را پیش بینی کنند.

آنها می خواهند با استفاده از روحیه و اعتقاد شما دلیل خرید شما را بیان کنند!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از منابع آنها دنیای مجازی شماست. دنیایی که در آن سبک زندگی خود را با عکس، غذا، ماشین، رنگ، لباس، مدل مو، آرایش و موارد دیگر به اشتراک می گذارید.

 منبع دیگر آنها استفاده از مجموعه های طراحان برتر جهان، رویدادها، ران ها و لباس های افراد مشهور جهان مد است.

پیش‌بینی‌کنندگان روند مد باید جمعیت‌شناختی، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و اثرات مثبت و منفی اقتصاد، سیاست، محیط و فرهنگ را در بازار مد و مصرف‌کنندگان مد جمع‌آوری، طبقه‌بندی و اعمال کنند. در نهایت، داده‌ها را پردازش کنید.

یک فرآیند ویژه برای پیش بینی روند مد.

یک فرآیند معمولی پیش‌بینی روند مد به شرح زیر است:

  • دیدگاه کاملی در مورد تجارت و صنعت مد به دست آورید.
  • جمع آوری نمایه های سرنخ ها، از جمله طبقه بندی آنها.
  • در مورد محصولات موجود در بازار اطلاعات جمع آوری کنید.
  • پردازش و تجزیه و تحلیل داده ها
  • عزم بیشتری دارند
  • و در نهایت، محصولات مناسب را برای شرکت و مشتریان هدف توصیه کنید.

روند مد و انواع مد را در بازار مد پیش بینی کنید.

روند مد را می توان به دو صورت پیش بینی کرد: بلند مدت و کوتاه مدت:

به اختصار:

پیش بینی کوتاه مدت مد بر رویدادهای داخلی و بین المللی فعلی با تمرکز ویژه بر فرهنگ عامه متمرکز است. این فرآیند بیشتر رویدادهای جاری در هنر، علوم و فناوری را بررسی می‌کند تا روندهای بالقوه را در ماه‌های آینده در پالت‌های رنگی و پارچه‌هایی که می‌توانند با مشتریان ارتباط برقرار کنند، شناسایی کند.

به این ترتیب شرکت های پوشاک از یک یا چند سرویس برای اسکن بازار و گزارش پیشرفت در رنگ ها، پارچه ها و مدل ها استفاده می کنند.

مدت زمان طولانی:

پیش بینی مد طولانی مدت در صنعت مد بسیار پیشرفت می کند. و کمک به استراتژی توسعه شرکت و کارخانه تصمیم گیری در مورد جابجایی یا گسترش خط تولید و احیای نام تجاری پیش‌بینی مد طولانی‌مدت فرآیند تحلیل روندها است و می‌تواند با بررسی منابع مختلف، پیش‌بینی مد را برای ۲ سال آینده ارائه دهد.

پیش بینی کننده مد در دراز مدت مدیر است. آنها به تغییرات عمده در جمعیت کمک می کنند. تغییرات در صنعت مد و ساختار بازار انتظارات مشتری ارزش ها و انگیزه های خرید تحولات جدید در فناوری و دانش تغییرات سیاسی و فرهنگی و اتحادهای فرهنگی بین کشورهای خاص، با تجزیه و تحلیل و دسته بندی، روندهای آینده را شناسایی و پیش بینی و ارائه می کنند.

بسیاری از مشاوران بازاریابی در پیش بینی مد در دراز مدت تخصص دارند. و شرکت در نمایشگاه ها و رویدادها آنها به صنعت مد اطلاع می دهند که چه چیزی بر ترجیحات مصرف کننده و فروشنده و در صورت لزوم تأثیر می گذارد.

جهت تکمیل دانسته های خود میتوانید موارد زیر را نیز جستجو کنید:

  1. صنعت مد به انگلیسی
  2. صنعت مد و فشن در ایران
  3. صنعت مد در المان
  4. بزرگان صنعت مد
  5. صنعت مدلینگ در جهان
  6. صنعت مد پوشاک
  7. صنعت مد اسلامی
  8. صنعت مد و ماسک
  9. صنعت مد و محیط زیست
  10. صنعت معدن تجارت خراسان رضوی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد