آشنایی با مُد

انواع مُد لباس و غیره و ذلک

آشنایی با مُد

انواع مُد لباس و غیره و ذلک

انتخاب رنگ لباس

چگونه بهترین رنگ را برای لباس انتخاب کنیم؟

قسمت 1: رنگ منحصر به فرد پوست خود را کشف کنید

رنگ پوست خود را مشخص کنید. من می خواهم رنگ لباسی را انتخاب کنم که با رنگ پوستم هماهنگ باشد. پوست انواع مختلفی دارد، اما دو نوع رنگ پوست وجود دارد: گرم و سرد.

رنگ پوست های گرم شامل پوست های سرد به نام های زرد، نارنجی، آبی، صورتی یا رنگ پریده است. دو راه برای پیدا کردن پوست وجود دارد.

آزمایش ورید: عضلات مچ دست یا کف دست را بررسی کنید. افرادی که پوست گرم دارند ماهیچه های سبز رنگ دارند و افرادی که پوست سرد دارند دارای گلبول های آبی یا قرمز هستند.

تست جواهرات: در نور، یک زنجیر نقره ای به مچ دست و یک زنجیر طلایی به مچ دیگر خود ببندید. حالا به دستت نگاه کن اگر زنجیر طلا به شما آمد چرم گرم دارید و اگر زنجیر نقره زیباتر باشد چرم دارید.

با نحوه طبقه بندی رنگ های سرد و گرم آشنا شوید. به عبارت دیگر رنگی که زرد به نظر می رسد گرم است و رنگی که آبی را ترکیب می کند سرد است. تشخیص سرد یا گرم بودن رنگ ممکن است کمی طول بکشد، اما نام رنگ های سرد و گرم عبارتند از:

طلا: قرمز، نارنجی، زرد، سبز، زرد.

خنک: سبز، آبی، بنفش

لطفا مراقب پوست خود باشید. علاوه بر رنگ پوست، رنگ پوست نقش مهمی در انتخاب رنگ مناسب شما دارد. یک قانون ساده وجود دارد که رنگ های مختلف درخشش پوست شما رنگ های مناسب شما هستند. اگر پوست شما تیره است، رنگ های نارنجی و زرد تیره بهترین هستند.

از روسری یا شال نزدیک به رنگ چشمتان استفاده کنید. اگر می‌خواهید چشم‌هایتان را بزرگ‌تر کنید، دقت کنید که رنگ روسری یا شال‌تان به چشمانتان نزدیک باشد. شما باید رنگی را انتخاب کنید که به رنگ چشم شما نزدیک یا متضاد با آن باشد. به عنوان مثال رنگ قرمز برای چشم های قهوه ای مناسب است.

قسمت 2: از مواد میانی استفاده کنید

از رنگ های خنثی برای 6 نوع لباس استفاده کنید. رنگ های خنثی در این زمینه خاکستری روشن و تیره، قهوه ای روشن و تیره، بنفش و مشکی هستند. رنگ‌های خاکستری و قهوه‌ای در دو رنگ سرد و گرم موجود هستند، بنابراین رنگ پوست خود را انتخاب کنید.

از همه بخواهید که یک طرف صورت شما را بپوشند. این کار را جلوی آینه انجام دهید و آنچه را که فکر می کنید برای شما بهتر است به کار ببرید. انتخاب رنگ مناسب باعث روشن شدن چشم ها و زیبایی پوست می شود. به خاطر داشته باشید که استفاده از محصولات خنثی می تواند پوست شما را قرمز و زرد نشان دهد. اگر در انتخاب خود مشکلی دارید، از دوستان خود کمک بخواهید.